اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| صف طولانی ارتباط با مرکز تماس مشتریان سایپا

این روزها برقرای ارتباط با مرکز تماس گروه خودروسازی سایپا به قدری زمان بر شده که مشتریان باید حدود 10 دقیقه در صف انتظار ارتباط با کارشناسان این مرکز باشند.

فارس من| صف طولانی ارتباط با مرکز تماس مشتریان سایپا

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «سامانه مشتریان سایپا مسدود شده است» اعلام کردند که چند هفته‌ای است، سایپا تلفن پاسخگویی به مشتریان را به شماره ۰۹۶۵۵۰ مسدود کرده و امکان پیگیری وضعیت خودروی خریداری شده از این شرکت وجود ندارد.

در توضیح این مخاطبان آمده است: «چند هفته‌ای است که سایپا تلفن پاسخگویی به مشتریان را به شماره ۰۹۶۵۵۰ مسدود کرده و قسمت ارتباط مشتریان با شرکت را هم از سایت خود حذف کرده است، با این حساب عملا دستتان به جایی بند نیست و باید صبر ایوب داشته باشید تا ببینید خودروساز محترم چه زمانی رغبت می‌کند تعهد خود را به سرانجام برساند، البته حتی اگر جواب هم می‌دادند باز هم دستتان به جایی بند نبود، اما در نهایت دلخوش بودید که در مقابل ظلم سکوت نکرده‌اید.»

پیگیری خبرنگار فارس در این مورد نشان می‌دهد که شماره تلفن اعلام شده مسدود نیست و قابلیت پاسخگویی دارد، ولی ارتباط معمولا بعد از چند مرتبه شماره گیری برقرار می شود و پس از برقرای تماس نیز باید مدت زمان قابل توجهی را منتظر برقراری ارتباط با کارشناسان مربوطه باشید به طوری که این مدت زمان معمولاً بین 10 تا 12 دقیقه است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول