به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «سامانه مشتریان سایپا مسدود شده است» اعلام کردند که چند هفتهای است، سایپا تلفن پاسخگویی به مشتریان را به شماره ۰۹۶۵۵۰ مسدود کرده و امکان پیگیری وضعیت خودروی خریداری شده از این شرکت وجود ندارد.
در توضیح این مخاطبان آمده است: «چند هفتهای است که سایپا تلفن پاسخگویی به مشتریان را به شماره ۰۹۶۵۵۰ مسدود کرده و قسمت ارتباط مشتریان با شرکت را هم از سایت خود حذف کرده است، با این حساب عملا دستتان به جایی بند نیست و باید صبر ایوب داشته باشید تا ببینید خودروساز محترم چه زمانی رغبت میکند تعهد خود را به سرانجام برساند، البته حتی اگر جواب هم میدادند باز هم دستتان به جایی بند نبود، اما در نهایت دلخوش بودید که در مقابل ظلم سکوت نکردهاید.»
پیگیری خبرنگار فارس در این مورد نشان میدهد که شماره تلفن اعلام شده مسدود نیست و قابلیت پاسخگویی دارد، ولی ارتباط معمولا بعد از چند مرتبه شماره گیری برقرار می شود و پس از برقرای تماس نیز باید مدت زمان قابل توجهی را منتظر برقراری ارتباط با کارشناسان مربوطه باشید به طوری که این مدت زمان معمولاً بین 10 تا 12 دقیقه است.
انتهای پیام/ب