به گزارش خبرگزاری فارس؛ خذف بسته اینترنت سیمکارتهای همراه سردرگمیهایی را برای کاربران تلفن هوشمند به وجود آورد. همین موضوع و البته گرانی بستهها داد مخاطبین اپراتورهای همراه کشور را درآورد.
شما با ثبت سوژهای با موضوع «برخورد با اپراتورها به دلیل گرانی بستههای اینترنتی» و «حذف بسته اینترنت بیش از یک ماه در اپراتورهای تلفن همراه» که تا کنون جمعا 1500 حمایت شده، خواستار شفافیت درباره این موضوع شدید.
در این راستا خبرنگار فارس من مصاحبهای با مخاطبان ثبتکننده این سوژه داشت که در زیر به قسمتی از آن اشاره میکنیم.
سردبیر سوژه «حذف بسته اینترنت بیش از یک ماه در اپراتورهای تلفن همراه» در گفتوگو با خبرنگار «فارس من»، گفت: در یک اقدام عجیب و سؤالبرانگیز، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تمام بستههای اینترنت بیش از یک ماه را از لیست فروش خود حذف و بستههای یک ماهه موجود را به حجم یک یا 2 گیگ محدود کردهاند. این اقدام برخلاف حقوق مصرفکننده بوده و در شرایطی رخ داده است که در تمام دنیا گسترش دسترسی و تسهیل استفاده از اینترنت جهت ارائه خدمات غیرحضوری مورد توجه دولتها قرار دارد.
این سردبیر به استفاده از اینترنت و تسهیل در کارهای اداری، بانکی و ... در راستای صیانت از سلامت جامعه پرداخت و گفت: این امر موجب مراجعات کمتر مردم به اماکن عمومی شده و نیز کمکی به عدم انتشار ویروس کرونا میشود بنابراین این اقدام نیازمند پیگیری از سوی وزارت ارتباطات و نهادهای مربوطه است.
در ادامه، سردبیر سوژه «برخورد با اپراتورها به دلیل گرانی بستههای اینترنتی» گفت و اینکه افزایش قیمت 2 برابری اینترنت و کاهش حجمهای بستههای اینترنتی در حالی که مردم به دلیل بیماری کرونا و گذراندن دوران قرنطینه، وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیدا کردهاند، غیرمنطقی و غیرمعقول است.
با توجه به مطالب بالا، مخاطبانی که در این زمینه مشکلاتی دارند به این لینک رفته و ضمن حمایت در قسمت نظرات، موضوع را مطرح کنند.
خبرنگاران فارس هم با بررسی موضوع از سوی کارشناسان، در تلاش برای تحقق خواسته مخاطبان «فارس من» است.
انتهای پیام/ع