به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان در سامانه مردمی «فارس من» سوژهای را با عنوان «خیابان ابوذر غفاری همچنان خط عابر پیاده ندارد» ثبت کرده بودند و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشتند.
شهردار تربت حیدریه در گفتوگو با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: با توجه به اینکه آسفالت خیابان نامناسب است، همچنین، محدوده چهار راه خواف تکمیل نشده و نیاز به روکش نهایی دارد، پس از روکش آسفالت نهایی، خط کشی انجام میشود.
محمد صادق مجتهدی از انجام خط عابر پیاده خیابان ابوذر غفاری با هزینهای بالغ بر 70 میلیون ریال خبر داد و گفت: تا پایان مهر ماه انجام این خط عابر پیاده در اولویت قرار دارد.
وی بیان کرد: تمام هزینههای جمعآوری این پل بزرگ را مردم پرداخت کردند و شهرداری فقط آسفالت معابر را انجام داده است.
شهردار تربت حیدریه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه به طرح جدید انتقاد وارد است، اما طی ۶ ماه گذشته هنوز گزارشی حتی مبنی بر تصادف منجر به خسارت نداشتیم، این در حالی است که تا قبل از آن، این معبر حادثهخیز بود.
مجتهدی افزود: در 2 سال گذشته بیش از 25 مورد بازگشایی و تعریض معابر انجام شده و میتوان گفت، تقریبا به تمام نقاط کلیدی و مورد نیاز ورود پیدا کردیم.
وی با بیان اینکه برای این بازگشاییها حدود 350 میلیارد ریال هزینه شده، اضافه کرد: البته مبلغ نقدی که بابت این بازگشاییها پرداخت شد کمتر از 40 میلیارد ریال است، سعی کردیم با دادن پروانه و سایر مجوزات رضایت مالکان اخذ و تعهدات در این حوزه را به صفر برسانیم.
شهردار تربت حیدریه عنوان کرد: حدود 73 مورد عابر پیاده در سطح شهر و شهرک نیاز به بازسازی وخط کشی دارند، همچنین، اجرای هر عابر پیاده حدود 35 میلیون ریال هزینه دارد.
انتهای پیام/ 70031